Carl’s Jr. åbner første burgerrestaurant i Nordeuropa
Carl’s Jr. åbner sin første burgerrestaurant i Nordeuropa den 10. oktober. Det sker i Bilka Næstved.
I USA er Carl’s Jr. kendt for saftige, flammegrillede burgere af 100 % angus oksekød og milkshakes af rigtig vaniljeis - alt sammen solgt under sloganet ”Eat like you mean it”.
Carl’s Jr.’s målgruppe er sultne unge mænd, hvilket fremgår tydeligt af reklamerne med berømte bikini-babes som Paris Hilton, Kim Kardashian, Kate Upton og danske Nina Agdal, der spiser burgere med stor nydelse.
Nu har Dansk Supermarked indledt et samarbejde med burgerbrandet, og planen er at åbne to restauranter i Danmark i år. Den første i Næstved den anden i Bilka Vejle senere på året.
- Jeg er sikker på, at vores kunder vil elske Carl’s Jr. lige så meget som vi gør, siger, siger produktchef Jeppe Henriksen fra Dansk Supermarked, som selv har været i USA for at opleve Carl’s Jr. og teste menuen.
I forbrugerundersøgelser foretaget i år af analysebureauet Sandelman & Associates slår Carl’s Jr. sine konkurrenter på både smag, kvalitet og service, og det kan Jeppe Henriksen godt forstå.
- Carl’s Jr. adskiller sig fra andre burgerkæder ved, at maden er frisklavet og serveres ved bordene. Deres service og kvalitet er helt uden sammenligning, men i sidste ende er helt sikkert de store, saftige flammegrillede burgere, der har gjort Carl’s Jr. til burgerentusiasters favoritdestination, siger Jeppe Henriksen.